Jump to content

I-15 бiс, 1/48 вiд AMG


ANI-MAKS

Recommended Posts

4 години назад, ANI-MAKS сказав:

palanbor, на фото добре видно - там товстий мідний дріт вставлено.

Давненько практикую, підкріплювати стрижнями горизонтальне оперення.  Після кількох прикрих випадків, на готових пофарбованих моделях.  Використовую канцелярські скребки.

IMG_3827.jpg.e3689e8586a07a8a18aa3e0b916

Link to comment
Share on other sites

Про силікон.  Таки в свій час вирішив спробувати звичайний в тюбику. Професійний формовий, це звичайно круто, але для моделіста мого рівня, в таких обьємах як він продається, ну явно не потрібен.  

IMG_20240609_141747.thumb.jpg.2105eba8c1fca575d64188a20581877a.jpg

На фото, зліва деталь - оригінал, справа копія, а саму формочку щось не можу знайти ))

Link to comment
Share on other sites

6 часов назад, Ltn. Stachel сказал:

Давненько практикую, підкріплювати стрижнями горизонтальне оперення.  Після кількох прикрих випадків, на готових пофарбованих моделях.  Використовую канцелярські скребки.

IMG_3827.jpg.e3689e8586a07a8a18aa3e0b916

з точки зору утілітарності канцелярські скріпки ("скрепки" російською)) - найкращій вибір, але як армуюча деталь скріпка програє голці - трубка завжди прочніша за стрижень. Хоча, при таких невеликих навантаженнях, це особливого значення не має )

Link to comment
Share on other sites

 Якщо труба і стержень виготовлені з одного матеріалу, мають одинаковий діаметр, то стержень завжди матиме вищу міцність на стискання, розтягування, згин та кручення(за рахунок більшої площі поперечного перерізу пристисканні та розтягуванні та більшого моменту опору поперечного перерізу при згинанні). На практиці частіше використовують в конструкціях труби через економію матеріалу, виграш у вазі при деякому збільшенні діаметру з метою досягнення одинакової міцності в порівнянні з конструкцією із суцільних стержнів. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Панове, можна я трохи поскаржуся, бо ця модель мене доведе до сказу - скоро почну гарчати і на людей кидатися. Про стійки коробки крил я не помилився - вони взагалі ніякого відношення до цієї моделі не мають. Якщо стійки центроплану ще більш-менш підходять – трохи підрізати, підклеїти, підшпаклювати – то стійки крил взагалі нікуди не годяться. Крила на них встановлюються з різними кутами - верхнє відносно нижнього задирається на добрих 3 градуси. Довелося їх різати для виправлення, але потім виявилося, що вони вище ніж треба на 3 мм. Тут я вже не витримав і возмяукав. Робитиму нові, тому що другий різ ці вже не витримають.

Sarmat, дякую..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...